næraste nabo, er det ei bedrift mange kjenner.

– Vi har ei gunstig plassering. Når ein driv med bilrelatert verksemd er det greitt å ligge langs vegen. Det er ofte der bilane går, seier dagleg leiar Kai Magne Wiik med glimt i auget. 

– ”Alle” kjenner til Bosch i Lia. – Vi har til og med nokre kundar frå Bergen, grunna plasseringa, smiler han og ønskjer velkommen inn.

Snudde om på det meste

Bosch Car Service er verdas største uavhengige bilverkstadkjede, med over 15.000 verkstader. Bedrifta har røter tilbake på 70-talet i Førde.

– Diesel-Elektro var ei bedrift med godt ry, men dei låg litt nede og det var ein del å ta tak. Lokala var slitne, så vi måtte rydde opp. Vi delte inn romma annleis og pussa opp lokalet. Det er lagt ned mange timar eigeninnsats, for det er mykje anna ein må investere i, som diagnoseutstyr og verktøy.

Tenestespektret deira har også endra seg. 

– Då eg kom inn var vi meir komponentverkstad enn eit bilverkstad. Vi dreiv mykje med startarar og dynamoar, som er no er eit avslutta segmentet. No er vi ein rein bilverkstad, som driv med det meste du kan tenke deg på bil, med unntak av karosseri: frå å feilsøke elektronikk, til å fikse bremser og ulike mekaniske represjonar. Vi har spesialisert oss på dieselvarmarar. Lokalt er vi nok den aktøren som reparerer flest typar dieselvarmarar. Vi fiksar også dyser og injektorar.

Bratt vekst

– Årsaka til at eg valte å satse på dette, var at eg såg potensialet. Bosch er eit varemerke mange kjenner, og bedrifta hadde godt ry og lang erfaring. Mange har eit godt forhold til verkstaden. Eg meinte at det var høve til å utvikle selskapet, og følte meg klar for den utfordringa etter å ha jobba mange år i bransjen.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here